News Corporation oznámila prodej sociální sítě Myspace.com

Již dříve jsme vás informovali v našem článku o prodeji sociální sítě Myspace.com a dnes společnost News Corporation, která vlastní tuto sociální síť, oznámila, že prodala socilání síť Myspace.com společnosti Specific Media.

Společnost News Corporation koupila v roce 2005 sociální síť Myspace.com za 580 milionů amerických dolarů a nyní News Corporation oznámila, že prodala sociální síť Myspace.com za cenu 35 milionů amerických dolarů společnosti Specific Media. Společnost News Corporation prodala socilání síť kvůli poklesu příjmů a návštěvnosti stránek, které měla od roku 2008. Původní požadovaná cena sociální síťě Myspace.com byla 100 milionů amerických dolarů, ale společnost News Corporation přijala nabídku 35 milionů amerických dolarů s podmínkou, že News Corporation bude mít malý podíl ve společnosti, který je méně než 5%.

Společnost Specific Media, která nabídla později prodejní cenu 35 milionů amerických dolarů byla založena v roce 1999 a nabízí inzerentům koupi digitální reklamy na internetu prostřednictvím mobilních zařízení a televize. Tato společnost také shromažďuje uživatelská data a informace, které pomáhají společnosti vytvářet cílenou reklamu.

Společnost Specific Media získá po převedení sociální sítě Myspace.com přístup k 30 milionům uživatelským datům, které může použít pro cílenou reklamu a dále také převodem sociální sítě získá platformu, která nabídne společnosti další možnosti prodeje reklamy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *