Poradíme, jak udělat radost obchodnímu partnerovi

Společnosti samozřejmě moc dobře vědí, že si musí udržovat dobré vztahy se svými obchodními partnery. Pokud vztahy nebudou dobré, nemohou klapat ani obchody, na kterých se budete podílet a které zajistí skvělou budoucnost. V současné době své obchodní partnery můžete hýčkat jakkoliv. Pokud jim chcete udělat radost a poděkovat za provedený obchod či spolupráci, doporučujeme nechat vyrobit reklamní předměty, které budou praktické, vhodné a které budou připomínat vás právě logem natištěným na konkrétním předmětu. Otázkou je, jaké předměty jsou pro obchodní partnery vhodné.

Při výběru vhodných reklamních předmětů se vždy zamýšlejte nad praktičností, protože nepraktické reklamní předměty končí většinou v odpadkových koších. Abyste se nesáhli po takovém předmětu, který bude nepraktický, a tudíž i nepotřebný, přinášíme vám několik tipů, z nichž se můžete inspirovat.

Pražená zrnková káva nikdy neurazí

Existuje reklamní předmět, který nikdy neurazí. Je jím pražená zrnková káva, která se hodí pro naprosto kohokoliv. I kdyby se stalo, že obchodní partner není milovníkem kávy, nikdy tento předmět nevyhodí. Raději ho uschová a později nabídne své návštěvě.

Pražená zrnková káva je uschovaná v krásné dřevěné krabičce, na kterou si také můžete nechat natisknout své logo stejně jako na samotnou kávu.

USB flash disky se vždycky hodí

Jelikož žijeme v moderní době, které vládnou technologie, výjimečným dárkem je i USB flash disk, který se hodí vždycky a komukoliv. Každý si potřebuje uložit své dokumenty nebo soubory, mnozí lidé nemají čas na to, aby si je kupovali v obchodech, proto ocení, když jim jeden takový disk věnujete. A to, že na flash disku bude logo firmy, to nikomu nevadí.

I podložky pod myš jsou praktické

Pomozte svému obchodnímu partnerovi zařídit a vyšperkovat jeho kancelář a pořiďte mu podložku pod myš s vaším logem či jménem firmy. Je to praktický dárek, který neskončí v šuplíku. Navíc je to reklama, která trvá i několik let, nikoliv jenom týden či pár dní.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *