Proč by měl firemní web působit reprezentativně?

V současné době si stále více firem uvědomuje, že webová prezentace, nebo-li firemní weby, jsou důležité, a to hned z několika důvodů. Spousta potenciálních zákazníků si totiž vyhledává informace o produktech, službách i samotných firmách na internetu, až potom přistupuje k osobní návštěvě pobočky. Pokud však není webová stránka přehledná a intuitivní, máte opravdu malou šanci, že na ní uživatel zůstane. V následujících řádcích vám prozradíme, co všechno by taková firemní stránka měla splňovat.

Jednou z nenahraditelných součástí webové stránky je hlavní menu, v němž by mělo být zahrnuto vše potřebné. Informace o vás, službách, produktech, ale také kontakt ideálně i s mapou.

Jak by měla moderní webová stránka vypadat?

Už máte webovou stránku několik let? S velkou pravděpodobností už neodpovídá současným trendům, možná obsahuje nějaké chyby, třeba nemá ani mobilní verzi. Určitě je lepší zkonzultovat redesign a přepracování stránky s odborníkem, jenž zhodnotí současný stav a navrhne optimální změny.

Vzhled firemní stránky by měl odrážet vaši činnost. S tím však pomůže už grafik, jenž má cit pro design a dokáže stránkám vtisknout punc ojedinělosti. Odlišit se od konkurence je důležité, protože jedině tak zaujmete. Říkáte si, že přece ve vašem oboru nejsou stránky potřeba? Věřte, jsou.

Tvorba firemních webů – na koho se obrátit?

V první řadě je nezbytné najít specialistu, jenž se o tvorbu webu na klíč postará. Jedná se o Jaroslava Voldřicha, který zvládne tvorbu a redesign firemních webových stránek podle vašich představ. Vytvoří vám webovou stránku na klíč, takže se o nic nemusíte starat. Má individuální přístup ke každé zakázce, tudíž se nemusíte bát toho, že by vaše stránka vypadala podobně jako stránka někoho jiného. Jaroslav Voldřich dlouhá léta spolupracuje s digitální agenturou Antee. Více informací najdete na www.jaroslavvoldrich.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *