Jak konkrétně notifikace pomáhají e-shopům?

Notifikace nejsou žádnou novinkou na trhu. Jsou mezi námi už od roku 2015, kdy je světu ukázal internetový vyhledávač Google. Od té doby je o notifikace opravdu velký zájem a využívají je nejen e-shopy. To tedy až díky systému NOTIFEE. Dříve byly notifikace využívány především internetovými obchody a je pravdou, že notifikace si dnes stále e-shopy vychvalují nejvíce. E-shopům (ale samozřejmě nejen jim) mohou notifikace přinést vytoužené ovoce v podobě nových či vracejících se klientů.

Jak konkrétně notifikace pomáhají?

Ptáte se, jak konkrétně notifikace pomáhají internetovým obchodům, respektive co všechno je v jejich moci? Notifikace jsou dnes velice zajímavým marketingovým nástrojem, který probouzí zákazníkovi neaktivitu, a naopak zabíjí jeho zájem. Notifikace jsou také způsobem, jak posílit povědomí o značce a jak také posílit důvěryhodnost obchodníka jako takového. Mají podíl na zvyšujícím se zisku a obratu z mobilních zařízení, a kromě toho také zvyšují interakci aktivních uživatelů.

Možná si říkáte, že k tomu bude potřeba pořádná dávka času. Jenže pravdou je, že tohoto všeho lze dosáhnout jenom s minimálním úsilím. Stačí jenom pár minut, které vynaložíte k sestavení vhodného textu notifikace, a pak už jen necháte, ať se děje vůle boží. Notifikace se budou automaticky rozesílat do mobilních telefonů uživatelů, a tím budou probouzet jejich zájem o produkty či služby, které nabízíte.

Pozor, ať nejsou notifikace obtěžující nebo až otravné

Notifikace jsou sice velmi efektivní marketingový nástroj, ale na druhou stranu se jedná o velmi křehký nástroj, se kterým musíte nakládat opravdu opatrně. Mají tendenci působit jako mnohem osobnější sdělení než jakékoli jiné, proto je třeba s nimi nakládat opatrně. Hlavní je, aby nepůsobily nijak otravně nebo aby nebyly obtěžující. To si pak mohou zákazníci odebírání notifikací zrušit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *