Apple jde s dobou a mění svůj eshop
Představovat v dnešní době někomu společnost Apple, je zbytečné. Tento počítačoví gigant vlastní i eshop, který patří mezi nejnavštěvovanější nákupní servery na světě. Za minulý rok jej navštívilo před 40 miliard návštěvníků. A přestože si všichni můžeme myslet, jak má Apple svůj eshop vymazlený do detailů a nastavuje progres v oboru, skutečnost může být jiná. Eshop od Applu totiž prošel menší úpravou, která má jít ruku v ruce s nakupováním.
Co vše se změnilo
Roční návštěva 40 miliard lidí je opravdu slušné číslo. Není se tedy čemu divit, že Apple chce celý nákupní proces zjednodušit a minimalizovat. Z toho důvodu se rozhodl zrušit subdoménu store.apple.com.
Jestliže máte zájem o nějaký ten jablečný produkt, budete muset přes hlavní obsah, kde naleznete všechny produkty s hlavní nabídkou. Na první pohled to může být chaotické, ale jakmile si na to zvyknete, pochopíte jak se celý proces zjednodušil.
Dříve jste totiž byli odkázáni na dva „zcela“ odlišné weby a orientace v nich mohla být někdy matoucí. Nyní si jednoduše vyberete zařízení, které si chcete koupit a kliknutím na tlačítko budete rovnou přesměrováni na další detaily a varianty tohoto zařízení.
Zjednodušil se i samotný nákup
Kromě sloučení webů, došlo i k zjednodušení nákupního procesu. Ten je nyní složen ze tří jednostránkových formulářů, kde si můžete navolit nejrůznější konfiguraci, alternativu, příslušenství či dopravu.
K čemu všechny ty změny?
Důvod proč se Apple rozhodl pro všechny ty změny je vcelku praktický. Nakupování na internetu dosahuje stále větších čísel. Obzvláště nákup z mobilních zařízení je na obrovském vzestupu. Pokud jste si tedy chtěli koupit Apple produkt z mobilu nebo tabletu, nebylo to zrovna jednoduché. Nyní by se tento problém s rozdílnými stránkami měl smazat a nákup by měl být pro všechna zařízení skutečně jednoduchý.